Data e postimit: 2019-05-07 20:19:20
Lexime: 4178
donkishotizmi
Lloji: Analize letrare
Tema: jam njish
Autori: ana
Shkolla: luigj gurakuqi
Klasa: XI
Qyteti: prishtin
E-mail: ana@hotmail.com


Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në
kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë mund të përmendim personazhin tragji-komik të Don Kishotit.Ku nga ai,ka marrë emrin një fenomen në shoqërinë njerëzore që quhet "donkishotizëm".Kjo dukuri është e karakterizuar nga dëshira për drejtësi ,aty ku dominon padrejtësia.Karakterizohet gjithashtu nga ndjenja fisnike dhe imponuese.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Roli i vetmisë në krijmtarinë e ekzistencialistëve
Në letërsi,filozofi,dhe art jepen një sërë përkufizimesh mbi vetminë.Në shumicën e rasteve ajo shikohet si një gjendje depresive ose si një agoni sociale,të cilat disa njerëz për rrethana të ndryshme e kalojnë.Disa të tjerë i japin ngjy...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman Përmbajtja: "Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria në krijmtarinë letrarë është e rëndësishme
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së unit të brendshëm të autorit.Shpreh gëzimin e tij deri në ekstazë.Po ashtu shfaq vuajtjen e tij deri në agoni.Poezia me vargjet e saj shkrihet me bot...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: Shyhrete olluri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,po...
Autori: Orient Maha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskriminim, segregacion dhe paragjykime ndaj njerëzve në bazë të racës apo përkatësisë etnike, kombëtare, fetare, etj. Sot, përdorimi i termit "raciz...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une i them jo padrejtesise
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për disa të tjerë aseti më i madh janë thëniet në letër. Shumë prej tyre janë sfiduese, frymëzuese dhe interesante, optimiste, por vetëm të vërtet...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...
Autori: Andora Kukeli · Lloji: Hartim · Tema: Libri
Libri është ajo botë që ti mund të hysh dhe të shikosh ngjarjet apo njohuritë që autori përcjell. Ndërsa të lexuarit është nevojë e të dituri e të kuptuari të botës së autorit. Mënyra se si cdo kush di të lexojë është metoda pers...
Autori: qeti hani · Lloji: Romane · Tema: teme dashurie
Vepra është një roman kronikë e kohës. Vepra është natyraliste për nga stili, sepse përshkruan me detaje të stërholluara mjedise, personazhe dhe veprime dhe trajton çështje tronditëe sikur të ndodhnin përditë në jetën e njerëzve. Flobe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com